Garantie


Ik geef om mijn producten en doe mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Zilver en goud voor jou hanteert een garantie termijn van 6 maanden op nieuwe producten. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal Iris kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Je hebt geen factuur nodig om te bewijzen dat je het product bij Zilver en goud voor jou hebt gekocht, Iris kent haar eigen sieraden.

 

Hoe kom je er achter of jouw kapotte product binnen de garantie valt?

Vul onderaan de pagina het formulier in en upload foto's van het probleem. Wil het niet lukken met het formulier? Dan mag je ook via de andere mogelijkheden contact met Iris opnemen.

In alle gevallen is het vereist foto’s aan te leveren van de situatie:

  • Het product van meerdere kanten fotograferen;
  • Duidelijke schade of reden waarom je recht claimt op garantie. 

Via het garantieformulier onderaan deze pagina kan je dit kenbaar maken. Zilver en goud voor jou bepaalt of de schade binnen de garantie valt, Iris kan  verzoeken het product toe te sturen ter beoordeling.

 

Nieuwe garantie na reparatie?

Als je jouw sieraad laat repareren, krijg je 3 maanden garantie op het gerepareerde onderdeel, tenzij dit anders is afgesproken.

 

Uitgesloten van garantie

  • Normale slijtage (daaronder begrepen verkleuring, krasjes en glans vermindering); Je kan je sieraad opnieuw laten polijsten of opknappen.
  • Iedere vorm van schade ontstaan bij of na het door de opdrachtgever zelf aanbrengen van zelfklevende materialen, oprekken of stuiken;
  • Schade door ondeskundig of onzorgvuldig gebruik, schade ontstaan na of ten gevolge van na de levering aangebrachte veranderingen. 

Indien Zilver en goud voor jou een constructie fout heeft gemaakt, gaat zij over tot kosteloos repareren of vervangen van jouw product.

Garantie formulier